12 Websites:Organisaties:Samenvattingen:Gerelateerde categorieën:Gerelateerde trefwoorden:Gerelateerde locaties:
voicelabs.nlVoicelabsDe website beschrijft hoe de virtuele assistenten van Voicelabs telefoongesprekken kunnen beantwoorden, routeren en afhandelen, waardoor klantenservice verbeterd wordt. Voicelabs benadrukt de 24/7 beschikbaarheid en de conformiteit met de EU AI-wetgeving en AVG privacyregels. De oplossing integreert naadloos met bestaande systemen en biedt concrete voorbeelden van tijd- en kostenbesparingen, met name door het vermijden van gemiste oproepen en het verhogen van de omzet.Kunstmatige Intelligentie & Data Science → Kunstmatige Intelligentie 1486 conversatie 23 boeking 855 integratie 1282 telefoon 1402 klantenservice 1432 ai 2165
agnesvangoolen.nlAgnesAgnes biedt integratie-diensten aan, waarbij ze het management overdraagt aan een strategische partner, waardoor de klant zich kan focussen op de kern van het ondernemen. Ze biedt salesuitbesteding aan, waarbij ze zorgt voor waardevolle verkoopgesprekken en sterke klantrelaties, wat resulteert in behoud van conversies en groei. Agnes houdt de rollen van integrator en salespartner gescheiden om haar volledige aandacht te kunnen richten op beide disciplines.Marketing & Communicatie → Sales 1036 sale 828 integratie 1282 visie 1775 leiderschap 3325 proces 3917
vavox.nlVavoxVavox automatiseert repetitieve taken zoals notities maken, samenvatten, categoriseren en het geven van suggesties voor antwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op klantbehoeften. De tool biedt real-time suggesties voor antwoorden en categoriseert gesprekken automatisch, waardoor teams snel inzicht krijgen in klantvragen en problemen. Vavox is gebaseerd op 15 jaar ervaring binnen ContactCare en biedt een modulaire en API-gekoppelde oplossing voor het beheren en optimaliseren van klantcontacten.Software → Klantenservice Software 38 suggestie 48 notitie 59 klantenservice 1432 inzicht 1542 ai 2165 gesprek 2612
aisk.nlAiskHet platform kan binnen vijf minuten worden opgezet zonder technische expertise en is AVG-compliant. Aisk verandert de bestaande website in een slim self-service platform, wat de supportkosten vermindert en directe antwoorden aan klanten levert. De gebruikers kunnen zich registreren, hun website-adres en e-mailadres invoeren, en de widget met één regel code aan hun website toevoegen voor directe antwoorden op vragen.Software Development → Webapplicaties 1005 widget 96 ai 2165 platform 3832 ondersteuning 7747
theautomationgroup.nlThe Automation GroupThe Automation Group biedt expertises in het ontwikkelen en implementeren van AI-agents, die bedrijven in staat stellen om hun processen te automatiseren en te optimaliseren. De organisatie biedt verschillende diensten aan, waaronder detachering van AI-specialisten, low-code integraties en custom code oplossingen, met als doel efficiëntie en impact te maximaliseren. De website beschrijft de voordelen van AI-agents voor bedrijven en hoe ze kunnen integreren met diverse digitale tools zoals databases, ERP-systemen en CRM-platforms, en verwerkt data uit diverse bronnen.Productie → Automatisering 1381 integratie 1282 automatisering 2433 proces 3917
ai-chatbot.nlAI Chatbot.nlDe website beschrijft wat een AI chatbot is, hoe het werkt, en de verschillende soorten chatbots die gebouwd kunnen worden, van eenvoudige klantenservice bots tot complexere systemen. Na de oplevering wordt de chatbot getraind op de specifieke behoeften van het bedrijf, waarbij antwoorden bekeken en indien nodig aangepast kunnen worden. Het gebruik van een AI chatbot kan leiden tot tijd- en kostenbesparingen, doordat de bot routinematige taken uitvoert, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op belangrijkere zaken.Kunstmatige Intelligentie → Chatbots 53 antwoord 108 chatbot 137 whatsapp 380 klantenservice 1432
klantassist.nlKlantAssistHet systeem claimt in staat te zijn om meer dan 70% van de klantvragen te beantwoorden via de website en sociale media, waardoor wachttijden voor klanten worden verkort en medewerkers tijd overhouden voor andere taken. KlantAssist biedt een chatbot die 24 uur per dag beschikbaar is en doorverwijzingen kan maken naar Whatsapp, e-mail en telefoon, fungeert als een virtuele collega. De chatbot wordt getraind op de specifieke informatie van het bedrijf en ondersteunt bezoekers van de website met de juiste informatie om weloverwogen aankopen te maken.Kunstmatige Intelligentie → Chatbots 53 chatbot 137 integratie 1282 klantenservice 1432 analyse 1579 vraag 2293
klantassistent.nlKlantassistentDe website presenteert verschillende toepassingen van AI-agenten, waaronder klantenservice, sales, marketing en leadgeneratie, en beschrijft hoe deze agenten informatie kunnen opzoeken, zelfstandig kunnen reageren en taken kunnen uitvoeren. De dienst biedt mogelijkheden tot integratie met bestaande tools zoals CRM, chat en supporttools, zonder dat er code nodig is en met een focus op snelle implementatie (in 10 dagen). Er worden twee opties aangeboden voor het implementeren van AI-agenten: een grondige AI-scan op maat (€ 750) en een maatwerk AI-agent die direct processen automatiseert, gebaseerd op de wensen van de klant.Kunstmatige Intelligentie → Chatbots 53 sale 828 integratie 1282 klantenservice 1432 data 5412 marketing 7011
notivid.nlNOTIVIDNOTIVID faciliteert het gemakkelijk markeren en commentaar geven op belangrijke momenten in video's, waardoor professionals een gerichte analyse kunnen uitvoeren. De tool is flexibel inzetbaar op verschillende apparaten via internet en biedt functionaliteiten zoals notities gekoppeld aan de tijd in de video. NOTIVID wordt gebruikt bij Kinnik (GGZ Friesland kinderen/jeugd) om het gedrag van kinderen te beoordelen en ondersteunt scholen bij het begeleiden van studenten en startende leraren.Ondersteuning & Begeleiding → Onderwijsinhoud 212 apparat 10 notitie 59 analyse 1579 video 5928 Fryslân → Leeuwarden 6068
panserdigital.nlPanser Digital B.V.De website is gespecialiseerd in het ontwikkelen van Nederlandse AI chatbots, met behulp van technologieën zoals ChatGPT en andere AI-oplossingen. Panser Digital B.V. biedt advies, implementatie en optimalisatie van deze chatbots, met als doel het besparen van tijd en het verbeteren van de communicatie. De chatbots worden op maat ontworpen en geïntegreerd met interne databronnen, rekening houdend met de specifieke behoeften van de klant en met een focus op de Nederlandse markt.Kunstmatige Intelligentie → Chatbots 53 chatbot 137 integratie 1282 expertise 1611 ai 2165 communicatie 10060
helpdeskbuddy.nlHelpdeskbuddyDe AI telefoonassistent beantwoordt vragen en plant automatisch afspraken, en is 24/7 bereikbaar, waardoor de druk op de telefoon wordt verlicht. Deze assistent kan worden aangepast aan de specifieke processen van een bedrijf en biedt functies zoals doorschakelen naar medewerkers, terugbelverzoeken en het beantwoorden van veelgestelde vragen. Tandartsassistentes kunnen de werkdruk verlagen door repetitieve taken te automatiseren, waardoor ze zich kunnen focussen op persoonlijk contact met patiënten.Zakelijke Diensten → Virtuele Assistentie 863 taak 412 telefoon 1402 vraag 2293 personeel 2954 afspraak 13832
statusmelder.nlSorbitStatusmelder biedt een 3-stappenproces voor het versturen van statusupdates aan klanten, beginnend met het verkrijgen van de StatusmelderID. De service vereist het invoeren van de StatusmelderID en een statusbericht om de update te versturen, en biedt daarmee een directe melding aan de klant. Statusmelder is een product van Sobit en is ontworpen om klanten op de hoogte te houden over de status van hun bestellingen.